Kropp som en 90-åring

Hej hej!
Hoppas att ni har en trevlig fredagskväll.. Själv har jag haft en mycket trevlig kväll! =) Har ätit lite påskmat med min älskling, sen titta vi på så ska det låta, och sen blev det sing star.. =) har även druckit ett och ett halvt glas vin, och det var fullt tillräckligt. =P Känner att kroppen och huvudet är rätt slitet, så alkoholen tog direkt, inte så att jag är full, men jag vet att jag skulle bli kalas om jag drack några glas till.. Men det har jag ingen lust att bli ikväll, så blir snart sängen för min del... Ska jobba natt imorgon, så känns som att det kan vara en bra uppladdning att lägga sig tidigt idag.

Min kropp mår inge bra idag, känns att jag sprang 2.4 mil igår. Imorse när klockan ringde vid 5.15 så strejkade hela kroppen, knäna värkte redan innan jag klivit ur sängen. Och så fort jag suttit ner en stund, så är det rätt segt att komma igång igen. =P Men är ändå skönt med träningsvärk, på nåt konstigt sätt... för då vet man att man har gjort nåt bra! =)
Och är väldigt nöjd med mitt träningspass igår, hade 2h och 45 min på 24km... så är ju ganska bra att jag blir påmind om träningspasset varje gång jag rör på mig.. hehe.. ;)

Idag har jag ätit lunch med Claire, det var väldigt trevligt att ses igen, var ju ett par veckor sen sist, och i vanliga fall ses vi ju nästan varje dag! Vi tänkte äta bakad potatis, men dom hade slut på bakpotatis på restaurangen på USÖ, så det blev varsin sallad istället... Det gick bra det med, blev ju ett nyttigare alternativ, och det kanske kan behövas så här i påsktider. =)
Sen efter "jobbet" så blev det en dejt till med Claire, för hon var tvungen att vänta på tåget, så då passade vi på att fika lite! Vi har ju en del tid att ta igen =P

Imorgon ska vi till Simons pappa och äta påskmiddag, det blir nog trevligt! alltid trevligt att slippa laga mat själv. ;) Nejdå, är trevligt att träffa dom också! =) Sen blir det att åka till jobbet för min del, och Simon skulle nog på fest! Jag tjänar iaf en massa pengar, medans han gör av med pengar!

 Nej, nu ska jag ta och sova! Om det ska finnas någon chans att jag ska kunna springa någon mil imorgon, det känns rätt hopplöst med mina ben idag, men förhoppningsvis så mår dom bättre imorgon! =)

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll! och en trevlig påskhelg! =)
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0