2.5 år!

God morgon!
Är faktiskt riktigt pigg, även om jag bara sov till 12 idag, har nu ätit frukost och ska strax ut och springa. Sen blir det att packa ihop lite saker, sen blir det Tisaren hela helgen =) Ska åka ut med Måna och HansInge, ska handla inför kräftskivan imorgon, och sen blir det surströmming ikväll. MUMS! =)
Ser mycket fram emot kräftskivan, har hört så mycket om den, så ska bli spännande att uppleva en på riktigt. Den förra året var ju inte som dom brukar, eftersom det var i stan, nu ska vi vara ute på landet =)

Idag har jag och Simon varit tillsammans 2.5 år, tiden går så himla fort, vi har även bott här i 1.5 år. Var tar tiden vägen???
Känns iallfall toppen med dig älskling, du är den bästa! <3 Ser fram emot en rolig helg tillsammans med dig nu!
Älskar dig! <3

Ska också säga GRATTIS till Evy som klarade teorin imorse, bara uppkörningen kvar nu, det kommer gå strålande!

Anna, imorgon ses vi! =D

Nej, ut och springa var det. Ha en trevlig helg allihopa så hörs vi efter helgen!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad tiden går fort!! Grattis till er!! ni är så söta tillsammans:) Nu ska jag ta o packa (ska försöka att packa lite för en gångs skull hehe) ses om några timmar!! puss

2009-08-15 @ 11:32:40
Postat av: malin

Besök min blogg tycker jag.

Handlar om en uppväxt i en familj med missbrukare :/ <3

2009-08-16 @ 00:58:16
URL: http://dendermalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejdu :)

fått lite mer status? haha.

råkade skriva fel till ett antal, och skrev att min blogg hette cessan.blogg.se, trodde att det hade ändrats, men icke.

aja.. bara så du vet om du har fått lite extra besökare^^

2009-08-16 @ 01:37:28
URL: http://ccessann.blogg.se/
Postat av: Evy

Tackar =) och stort grattis till er också <3 kram kram

2009-08-16 @ 15:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0