Bror inflyttad!

Då var även denna helgen slut då, dagarna går så himla fort när man är ledig. I och för sig så har hela sommaren gått hiskeligt fort. Nu är det bara 4 dagar kvar tills dom nya studenterna ( till ex Fredrik) börjar och nollningen drar igång.  Sen på söndag blir det en sväng till stockholm över dagen för att springa tjejmilen, det ska bli roligt. Känns som att jag är rätt ok tränad denna gången, men 1 mil är långt, och springer man för fort så kan det bli fruktansvärt jobbigt. =P

Nu är Fredrik inflyttad på riktigt, vid halv 10 rullade flyttlasset ut från elevstigen med mig vid ratten. Har aldrig kört med släpkärra, så tänkte att det kunde vara en bra erfarenhet. =) Körde ända till Guldsmedshyttan, där det blev en mosbricka, och sen var det Fredriks tur att testa köra med släpkärra.. Väl framme var det dags att lasta in alla kartonger i hans lilla rum, men med min och pappas hjälp så gick det fort att packa upp hans saker och det kändes väldigt fort som att det var ordning i hans lilla lya. Då blev det shopping på willys som gällde, hans skåp behövde ju fyllas upp =) Även jag passade på att handla när det fanns en bil på plats. Efter handlingen blev det en pizza innan det var dags för pappa att börja åka hemåt igen. Jag lämnade då Fredrik i hans nya hem och åkte hem för att sova lite! Kände att jag började bli trött då jag varit uppe sen 8, plus att jag sovit dåligt under natten.

Nu har jag ganska nyligt vaknat, sitter och väntar på att Fredrik ska titta förbi, och sen är det dags för jobb.

Tänkte jag skulle lägga in några bilder. =)


Mammas födelsedagsmiddag, solen kom fram så det gick faktiskt att sitta ute! =)


Från Mollys 1-års dag! Gott med tårta! =D

Nu kom Fredrik hit, ska vara lite social. =)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0