Farmor och farfar

Sitter på jobbet nu, väntar på att klockan ska bli 8.40 så att jag kan at bussen ner till stan, för att sen där ta tåget till Flen. Ska hälsa på farmor och farfar några dagar, och sen gå på begravning på fredag.
Tiden kryper typ fram börjar vara lite seg och längtar tills jag får sätta mig på tåget och kan sova en liten stund. Sen blir det mer sova när jag kommer fram skulle jag tro, en stund iallafall. =)

Orkar inte skriva nåt långt inlägg, men tänkte att jag skulle skriva ett litet iallafall eftersom det inte blir nåt uppdaterande fören i helgen sen.

Nu verkar det ju som att det ska bli fint väder iallafall, så jag har tydligen  valt rätt dagar att vara ledig på =D

Ha det toppen!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0