Molly-dag plus utgång med jobbet!

Livet rullar vidare, dagen idag har varit riktigt tung. Har väl mått som jag förtjänar, blev lite väl mycket öl på krogen igår. Men vi hade väldigt trevligt, började med att äta på Pitchers, först var det jag; claire och Emma, sen kom tjejerna från jobbet. Var först meningen att det skulle vara vi vikarier, men sen ville Linda och Helena följa med också, det var riktigt trevligt! Kul att umgås utanför arbetsmiljön. =)
Avslutade kvällen på strömpis, dit ville dock inte Helena och Linda följa med, dom påstod att medelåldern var för låg =P
Sen cyklade vi hem, Sofie skjussade mig på min cykel, det var en livsfarlig tur, men vi kom helskinnade hem. Kan ju säga att det var en aning vingligt, =P men från Claire fick vi låna hennes cykel, så då gick det lite bättre. =D

Igår på dagen var vi på fm hundvakt åt Claires lilla Molly, och efter det så var det dags för 1-års kalas hos Werras Molly, tänk att våran lilla bebis redan är 1 år.. =) tiden går fort ...

Nu ska jag strax äta, sen är det dags för jobb igen. =)

Ha det så bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0