Året i bilder

Ja, nu är det snart ett nytt år. Året som har gått har bjudit på en massa roligt.. tänkte bjuda på lite bilder från det gångna året =)



I Februari flydde vi det kalla Sverige och åkte till Egypten med John och Madde. =)



Jag och Claire hjälpe Moa att flytta, kvällen slutade med att vi drack 3 lite vin! =) Älskar er! <3


Jag, Claire och Moa åkte till Falun en helg för att skidor och snowboard! =)



I april var vi på bal på slottet, tillsammans med Claire och Johan! =)



Studenttider, dags för kusin Malin att ta studenten...



.. och en vecka senare var det brorsan tur <3


Midsommar firade vi i Tisaren med Matilda och Fabian! <3



Vi åkte även en sväng till Parken Zoo i Eskilstuna med Fabian <3



Molly hyllde 1år 12 augusti =)



I oktober hade vi sittning! Mina bästaste tjejer! <3



Vi var till Lek och Buslandet tillsammans med Leo och Fabian en fredag i November, superroligt hade vi! =)



Den 7:e november var vi på kryssning.. Anna, Carro, Madde....



Carro...



jag, Moa och Claire <3 Riktigt roligt hade vi! =)


Hoppas att nästa år blir precis lika roligt!

Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0