Duktiga har vi varit!

Idag har vi varit väldigt duktiga och pluggat, känns faktist helt ok, iallafall om man ser till att vi har 1.5dag kvar att plugga innan tentan! =)

Nu sitter jag här och samlar kraft inför att träna, väntar också på pappa ska ringa upp, har en sak jag skulle behöva prata med honom om, skulle behöva ett gott råd, och det brukar han vara bra på! =)

Blää, jag har mensverk, det tycker jag inte om!

På fredag blir det fest, det tycker jag däremot mycket om! Hoppas bara att tentan har gått bra så att man kan fira det också, annars får vi enbart fira att jag har fyllt år! =)

Nej, nu ska jag pyssla lite med julkorten, i väntan på att pappa ska ha tid att prata med mig, sen blir det träning.

Till middag blir det idag korvstroganoff, och jag är faktiskt riktigt sugen på det, det trodde jag aldrig att jag skulle bli, är inte riktigt min favorit. Men ska idag göra på Claire och Johans vis, för det var så himla gott när jag fick det hemma hos dom för några veckor sen. =)

Nej, nu ska det pysslas! =)

Ta hand om er! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0