God Jul!

Ja, då var julafton snart förbi! Har lite svårt att fatta att det har varit julafton idag, men det har iallafall varit en väldigt mysig dag!
Började dagen med att gå upp vid 9 och sticka ut och springa, kom tillbaka vid 10 och väckte Simon med frukost på sängen och lite mys.
Sen öppnade vi våra julklappar, jag fick jättefina örhängen av Simon. <3 Sen skulle min älskling åka till sin farmor och farfar för julmiddag, och jag påbörjade min och Claires julmiddag. Måste säga att jag är riktigt nöjd med maten, för att vara första gången jag fixar ett julbord så är jag riktigt nöjd =) och mätta blev vi verkligen. Bara ett glas vin som saknades, eller en öl. Men gick bra med julmust också!

Nu har Simon precis kommit hem, Claire har gått hem till sig en stund, och snart ska vi alla tre till jobbet. För Claire den sista av tre, för mig den första av tre =P

Nej, nu blir det lite mys med Simon i soffan!

Hoppas att ni har haft en trevlig julafton! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0