Helg i Mora

Ja, sitter nu vid datorn i Falun, ska åka hem om 1.5 timme ungerfär. Har tillbringat helgen i Mora tillsammans med mamma o pappa, har varit en riktigt mysig helg bestående av skidåkning, kortspelande, julklappsbyte och god mat. Dock var det en aning kallt när vi kom fram till Mora i fredagskväll. Var minus 26 grader ett tag, inte riktigt skönt om ni frågar mig =P

Lördag morgon var det "bara" minus 18, blev dock varmare på em och jag och pappa vågade oss ut och åka skidor.

Idag har jag och pappa sprungit här i Falun, sen blev det pizza, mums. =)

Tänkte att jag skulle uppdatera innan jag åker hem då jag fick reda på tidgare idag att vårat modem gått sönder, så vi är utan internet och hemtelefon till tisdag eller onsdag..

Uppdaterar igen så fort jag har internet igen! Tills dess får nu ha underbara dagar!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0