Julpyssel och PM-skrivning

Ja, dagarna går, kan inte fatta att det snart är jul. 9 dagar kvar nu bara..

Söndags blev en lite småseg men mysig dag.. Vaknade vid 11, tittade på tv en stund innan vi gick upp, sen plockade vi fram barnen i oss och gjorde ett pepparkakshus. Vi hade otroligt roligt när vi gjorde det, och det blev faktiskt riktigt fint också! =) Är så nöjd så...



Nu ska jag bara köpa lite bomull att lägga runt, så att det blir som snö, och sätta dit lite tomtar så blir det riktigt mysigt <3

Igår på fm tog jag det bara lugnt, läste artiklarna till PM skrivningen, så fruktansvärt tråkigt, men man har väl inte så mycket val, det bara måste göras..

Till råga på allt så har jag blivit förskyld, bläää, det har jag ju inte någon lust med.. men är väl inte heller så mycket att göra nåt åt..

Nåt som är bra är däremot att jag nästan är klar med alla julklappar, har bara Simons kvar, och den kan jag köpa nästa vecka. Var mer brottom att fixa dom till familjen, eftersom jag åker hem på fredag! =)


Simon syster Sandra är här och hälsar på några dagar, de håller just nu på och bakar i köket, får se hur det går!  =)


Nej, ska väl återvända till PM-skrivandet, även om det är tråkigt.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0