Trötter

Idag har varit en riktigt trött dag, har inte kännt mig pigg på hela dagen. Bestämde mig vid halv 10 att jag inte skulle gå på föreläsningen vid 10.15 utan åka dit till nästa vid 13.15 istället. Men när jag äntligen tog mig upp i sängen vid 12 så insåg jag att jag inte orkade sitta i 3 timmar på en föreläsning. Helt slut var jag. Så åkte ner till stan en snabbis med Claire istället, var tvungen att hämta en sak på ide och hobby som jag hade beställt. Sen blev det hem och se film och äta godis. Det är vad jag har orkat göra idag, ett julkort har jag också skapat, men är typ för trött för att pyssla, då är det illa.

Nu kollar vi lite på Halv 8 hos mig, Simon tycker det är roligt, jag tycker det är ok. Sen blir det nog tidigt säng för mig, om jag ska ha en chans att orka gå till skolan imorgon!

Simon köpte glass förut, har varit glassugen i flera dagar nu, men aldrig kommer jag ihåg det när jag väl är och handlar!

Tänk vad tiden går fort!!! Redan 8 December, helt sjukt vad tiden går fort, lucia på söndag, och då är det bara en och en halv vecka kvar tills julafton. Innan man hinner blinka så kommer alla helger vara över och vi påbörjar termin 5.

Tänker just nu rätt mycket på framtiden, hur det blir när man är klar, hur det kommer bli med våran C-uppsats m.m. Sen en annan sak som uppehåller mina tankar rätt mycket är när Simon kommer få ett jobb i Norge. Han söker ju hela tiden, och kan i princip få åka vilken dag som helst. Det är nåt som ligger och gnager hela tiden, att man alltid vet, känns nästan som att det vore bättre om han äntligen får reda på att han ska åka, även om det innebär att han ska åka imorgon. Jag kommer sakna honom galet, men jag tror att både han och jag behöver detta, även om det kommer kännas tufft i början!

Nej, ska titta lite på tv med Simon tror jag.. är helt färdig, trots att jag typ inte gjort nåt på hela dagen!

Ha en trevlig kväll! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0