Fettisdagen =)

Ja, då var det årets "semmeldag". Det är gott med semlor, så Simon ska få köpa med 2 semlor hem idag efter skolan. Hade mina planer på att baka egna egentligen, men planerna förändrades och jag insåg att jag inte hade nån lust att göra det. Jag och Moa hade pratat om att göra det tillsammans, men även det glömdes bort... kom på det nu.. =)
Har precis varit ute och sprungit, fy vad tungt det var.. tror inte jag mår riktigt bra... kroppen var iallafall inte på topp.. borde hoppa in i duschen och ta tag i hemtentan, igår blev det ju inget alls gjort. Förrutom ett bokinköp, lunch med Claire och middag hos Matilda.. men ingen nytta alltså! Men idag tänkte jag ändra på det! =)

Sitter och följer min pappas framfart i vasaloppsspåren. Han åker halv-vasan just nu och det verkar gå riktigt bra för honom! Beräknad målgång är 12.05, så då kan jag snart få en lajvrapport! =) Tycker det är skoj att man kan följa tävlingen på internet! =)

Jag lovade en liten rapport från sittningen! Den var den absolut bästa sittningen hittils, Markus och Malin som var toastmasters var toppenduktiga, deras danser var oslagbara! Det märktes att dom verkligen hade övat massor! Sen blev ju min Claire general! :D Så glad för hennes skull, finns ingen som skulle kunna passa bättre än henne, kommer bli kanonbra! =) Lägger in en bild på oss tjejer, från förfesten. =)


Mina fina tjejer! <3

Nej, plugg var det ju som gällde!


Ha en trevlig tisdag!


Kommentarer
Postat av: måna



Festfina tjejer..:D



Jag hade ingen aning om att man kan följa loppet på internet :(...vad synd...hade varit roligt att se!

2009-02-26 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0