Tillbaka till nutiden

Efter en resa bakåt i tiden igår, då vi hade mellanstadie disco som var en nostalgitripp utan dess like, så sitter jag nu vid min dator och har lite ångest över allt jag ska göra idag, allt som ska hinnas med. Så borde ju verkligen inte sitta här, utan borde packa och fixa istället. För nu är det bara 2 dagar kvar =D. Shit vad den här veckan har gått fort, har haft fullt upp även om vi nästan inte haft några lektioner alls i skolan.. Men man har ju alltid en massa saker att fixa med ändå. =)
Håller på att tvätta nu, och funderar också på att sticka ut och träna, vore skönt faktiskt..  Sen ikväll är det jobb som gäller.. 15.30-21.30.. Jag älskar att jobba söndagkvällar, är så perfekt, det stör inte helgens planer, men man får fortfarande en massa pengar =)
Nej, nu blir det lite frukost, och sen måste jag ta tag i dagen!

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0