Hemmagjord Pizzza

Nu sitter jag här igen, snart dags att åka till jobbet igen. Denna dag har spenderats med att sova rätt mycket, då jag absolut inte kunde sova natten som var, låg vaken ända fram till 7 innan jag äntligen somnade.
Gick sen upp vid 11 och åkte ner till Claire en stund, hon hade jobbat inatt så hon var rätt seg hon med, så vi satt mest och hängde, snackade lite, satte på en film, men ingen orkade kolla. =P

Väl hemma igen blev det lite lunch sen sov jag i 2.5 timme, helt slut. Simon passade på att sova han med, han hade också sovit dåligt inatt.
Sen gjorde jag pizza, hur gott som helst! =) Ska ta med lite pizza till jobbet också, så jag har till fikat, mumma ! =)

Nej, nu ska jag strax ta o gå till bussen, för Claire lovade att skjussa hem mig imorgon, då jag ska låna en massa kläder till begravningen på fredag, som jag inte vill släpa på cykeln.

Ha en skoj fredagkväll!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0