Kebabpizza, chips och cola! =)

Åh, känns som att den här dagen aldrig tar slut, den har hållt på i evigheter, dock har det varit en rätt soft dag. Har väl inte mått kanon, men har inte heller behövt uträtta så mycket, så då är det rätt ok att vara bakis. Hade varit betydligt värre om jag hade behövt jobba =P.

Har hängt hemma hos Verra hela em, det var mysigt. Vi har snackat massa skit och lekt med Molly, finns ingen sötare unge, hon är så himla goo. Vi delade på en kebabpizza, drack 1.5L cola och hävde i oss en massa chips. Chipsen var även en stor favorit hos Molly, men hon tyckte nog vi var lite snåla som bara gav henne småbitar =P

Nu är jag hemma igen, låg och degade i sängen ett tag, innan jag bestämde mig för att det kanske är nyttigt att få i sig lite mat. Så åt upp resterna av tacosen sen igår. Har även bestämt att jag ska äntligen ska göra lasagne imorgon till middag. Har gått och varit sugen på det i flera veckor, men inte kommit till skott och lagat det än, är ju lite bökigt, men sååå gott! =)

Är ledig imorgon på dagen också, sen blir det att jobba en natt till tisdag, tisdag morgon tar jag bussen till Arlanda för att umgås med min älskade Lina. Är så glad att det passade att åka och vinka av dig! Sen är jag ledig till torsdag kväll, sen följer några veckor då jag inte kommer göra så mycket annat än jobba och sova. Börjar med att jobba 4 nätter över helgen som kommer! =)

Nu ska jag ta o pyssla lite, innan det är dags att sova igen, och imorgon ska jag ta den sovmorgonen som jag hade tänkt ta idag ( som jag visserligen gjorde, dock utan att bli ett dugg utvilad ;) ). Vill vara utvilad inför veckan, speciellt eftersom det inte blir speciellt mycket sovande på tisdag. =P

Ha en fortsatt trevlig söndag kväll! Förresten så är jag J****** trött på detta skitväder nu, vill ha SOL igen! =) Såg dock lite bättre ut framåt slutet av veckan =) *hoppas, hoppas*

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0