Oväntad kväll

Ja, kvällen igår blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Den lugna hemma kvällen som jag skulle ha byttes ut mot en väldigt blöt kväll, dock gjorde jag inte av med några pengar då vi blev kvar hemma hos Matilda hela kvällen.
Jag tänkte bara att jag skulle gå över och hänga en stund, för Simon och Patrick satt och spelade tv-spel, men väl hemma hos Matilda så drack jag 2 cider jag hade kvar sen i fredags, och sen gick jag in på spriten.. ;) Blev en kväll med mycket sjungande sing star. Vid halv 12 drog Lotta och Matilda in till stan för att gå på krogen, men jag, Verra och Ulle stannade kvar och fortsatte sjunga. Riktigt skoj var det. =)

Idag mår man väl dock som man förtjänar =P Simon är och jobbar, och jag har precis pallrat mig upp ur sängen, han kommer snart hem på rast och sen jobbar han till 21.30.. Ska gå över till Verra och hänga sen på em.. orkar inte ligga här hela dagen alldeles ensam =P

Nej, kanske borde försöka få nånting i mig. Skriver kanske mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0