Uppdatering

Ja, då har några nätter till passerat, och jag är återigen ledig en natt, det ska bli väldigt skönt! =)

I måndags när jag sovit klart så gick jag ju och hämtade Molly och hade en riktig mysdag tillsammans med henne, Fabian och Matilda. Även tisdag fm bjöd på en del mys med Molly innan det var dags att lämna tillbaka henne. Då blev det lite slappande, men även lite träning för min del.
Onsdagen bjöd på storstädning i hela lägenheten, och nu är det skinande rent, är så himla skönt. Nu ska vi försöka hålla det så här fint har vi kommit överens om. Är ju mycket lättare att damsuga och dammtorka när det inte ligger saker både högt och lågt. =)
Sen igår blev det bara slappande, satt och pysslade en del med mitt fotoalbum, tycker det är så himla roligt. Fick mitt paket med scrapbookingsaker i måndags från den där cluben jag gick med i, så nu är det ännu roligare att hålla på. Fick en massa fina papper, plus lite roliga stämplar. Man får verkligen mersmak, vill bara ha mer och mer grejer, skulle kunna handla hur mycket som helst inne på Hobbyaffären i stan om jag háde haft pengar.. Men tyvärr är det ju lite dåligt med det sistnämnda, får dock lön på måndag, så det känns ju bra! Har dock en del oväntade utgifter som känns lite trist, men men, vad ska man göra?!

Ikväll blir det myskväll med Simon, det var riktigt länge sen vi bara var hemma och umgicks en hel kväll, och sen sov ihop efter det =P Känns som att jag aldrig sover hemma typ =P

Så blir tacopaj, vin och singstar för oss ikväll, ska bli mysigt. Sen så kommer John och hänger med oss imorgon, det blir också mysigt, var länge sen vi sågs.


Nej, nu blir det lite frukost tror jag, och sen lite pysslande kanske ;) Simon är ute och tränar, men det slipper jag idag, gjorde mitt igår! =)


Ha en toppenhelg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0