Bara en omtenta kvar!

Fick på em reda på att jag klarat omvårdnadstentan som vi hade på fredagen den där helvetesveckan. Så himla skönt... så bara en omtenta iallafall. =) och den här kursen vi läser nu är typ slut.. bara nåra föreläsningar kvar och 2 datalektioner, sen är det bara bunkern som väntar på fredag morgon. Sen har jag faktiskt sommarlov, som jag längtar! =D Och sommarlovet ska firas med klassfest hemma hos Tommy, ser verkligen fram emot det, hoppas det kommer riktigt mycket folk, skulle vara så himla skoj! =)

Sen på lördag morgon blir det eskilstuna för kusinens student, blir trevlans!

Kollade nyss på High School Musical 3... jag vet att det typ är barnfilmer, men jag tycker faktiskt att dom är bra. Tycker dom är sköna filmer som man bli glad av, och de har bra budskap, speciellt 3:an, som handlar om de val man har i livet, och hur tungt det kan vara med folks förväntningar på en. Att mångta val är svåra, men att det bara är man själv som kan välja, och att man måste få göra det man känner att man vill!

Nej, nu blir det lite LM-beräkning innan sängen väntar. Den här gången ska fan inga slarvfel göras!!  =)
 
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0