Fixar och donar inför studenten!

Är i Falun sen ett par dagar, jag och Kristina håller på och fixar inför Fredriks stora dag imorgon. Igår bakades det 10 tårtor samt städades, idag fick vi hjälp av mamma och städandet har fortsatt. Nu börjar vi snart känna oss klara, mamma och Kristina är just nu ute i våran lilla dunge och hämtar björkris. Om nån timme kommer Simon hit, och även mormor och farmor och farfar är på ingång. Mycket folk blir det, men är väl så det ska vara när det är studentfirande på G.

Är sjukt trött idag, som väldigt dåligt innat.. somnade först vid 00, sen 1 ringde Fredrik ocyh ville ha skjuss, hade lovat att vara fyllechaffis, dom hade varit på Harrys. Efter att ha skjussat hem en av hans kompisar till Slätta (andra sidan stan) så kom jag i säng vid 2, men sen var det kört. Kunde verkligen inte somna, låg vaken ända till 3.. sen sov jag fram till kvart i 8, då jag vaknade av att mamma,pappa och Kristina var vaken. Så det var bara att gå upp. =) Tog dock en liten tupplur på em, och sen blir det tidig säng för mig ikväll. För imorgon är det nog upp vid 7 som gäller för att hinna göra alla smörgåstårtor och så innan Fredrik springer ut 11.45. Blir fullt upp imorgon, men väldigt, väldigt roligt!

Nu ska jag gå ner och se om jag kan hjälpa till med nåt mer, innan jag ska åka o hämta Simon.

Ha det så bra!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0