SOL!

Vilken chock jag fick imorse när klockan ringde halv 8, och jag såg att himlen var blå och att solen sken. Men chocken var av den bra sorten och hela jag blev glad. =) Anledningen till att klockan ringde så tidigt idag var att jag var tvungen att ringa tandläkaren, så var lika bra att gå upp och ringa tidigt, så att jag skulle få en tid så fort som möjligt... Har gått och skjutit på det där med att skriva in mig hos en tandläkare här i Örebro, och eftersom jag känner mig själv så förstod jag att det skulle dröja tills jag verkligen behövde en tandläkartid, och mycket riktigt. Jag har metalltrådar på insidan av tänderna där fram, både uppe och nere, och den där uppe har lossnat till hälften, så den sticker mig i tandköttet, inte skönt alls. Så det måste dom fixa till, antingen limma dit den igen, eller ta bort den. Fick tid redan imorgon, så det var ju bra, =) Passade på att boka tid för undersökning på samma gång, är ju lika bra när jag ändå är där!

Efter samtalet så stupade jag i säng igen, och tog min inte upp fören klockan var efter 10, var helt sjukt trött. Tog sen en springtur i Markaspåret, kändes riktigt bra. Fick en pulsklocka med tidtagarur av pappa förra veckan, är mycket roligare när man kan ta tid ordentligt.

Sen har det varit mest softande, har lekt med Matilda och Fabian. Han har blivit så stor, har slutat med blöja och allt. Och pratar på som bara den, förstår inte när han blev så stor, han är ju våran lilla kille. =P Och måste skriva en sak till, han älskar skorna som han fick av oss, matilda sa att han vill ha dom på sig hela tiden! =D Det var kul att höra, för själv är jag helt kär i skorna, så är glad att han också gillade dom =)

Nej, nu ska jag ta och diska innan Simon kommer hem! Annars blir han inge glad =P är inge kul att komma hem till full diskbänk. =P

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0