Tvättar

Ja, då öser regnet ner igen då, precis som vanligt när det vankas midsommar. Men enligt SMHI ska det hålla uppe imorgon, men det tror jag först när jag ser det. =P

Igår var vi på stan och åt med MIllan och Jensen, det var mycket trevligt. Som efterrätt blev det glass på stortorget. =)

Idag har jag inte gjort så mkt, var ute och sprang en liten sväng, men sen har jag mest suttit vid datorn. Latmasken är framme.... Evy tyckte jag var lat när jag ojjade mig över att jag måste gå till affären som ligger 500m bort =P. Hehe.. kan nog hålla med henne.. =)

Nej, nu ska jag strax plocka in sista tvätten, sen får det bli en tur tilll affären, sen blir det nog film i soffan =)

Ha det så bra!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Evy

ja har man 500 meter till affären så ska man inte gnälla XD kram

2009-06-18 @ 17:33:52
Postat av: Cecilia

Haha, nej jag vet! =)

2009-06-18 @ 18:11:59
Postat av: Cecilia

Haha, jag vet! =)

2009-06-18 @ 18:13:45
Postat av: måna



...hmmm...skulle kunna vara lite närmre !

2009-06-18 @ 21:28:02
Postat av: Cecilia

Nä, nu låter det som jag är världens lataste, så är ju dock inte fallet. Men det regnade ju ute, och jag hade nyss varit ute o sprungit i regnet =P

2009-06-19 @ 07:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0