Det löste sig! =)

Ja, åkte ner till skolan igår morse, helt övertygad om att vi ska få beskedet om att det bara är att åka hem igen. Istället så erkände de att det var dom som gjort fel och vi 3 som var där utan anmälan fick göra iallafall. Fick först lite panik då jag inte alls var laddad för detta, då jag varit så inställd på att jag inte skulle få göra!
Men när jag dragit en  lapp så kändes det bättre, fick hypoglykemi och att sätta ett glukosdropp, och det kändes inte så svårt. Slapp ju blodet =)
Så tror att det gick bra och att jag slipper göra om, men säker kan man ju inte vara fören man får resultatet. Hoppas på att det kommer under dagen imorgon! =) Annars så borde det komma på måndag. 

Idag ahr varit en riktigt seg dag, vaknade först vid 15, men hade fruktansvärt ont i huvudet, somnade om vid 16.30 och sov till strax före 18.. Inte konstigt att det känns som att dagen försvunnit. Men kan ju iallafall skylla på att jag jobbade natten som var, så då får man sova. =)

Ska strax iväg till jobbet för ännu en jobbnatt, sen imorgon em ska jag hämta Molly (bebisen ;)), hon ska vara i helgen då Werra ska åka med Ulla, och Ulle till Ullared! =)

Nej, ska plocka ihop mina grejer och ta och åka till jobbet

Kramkram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0