God morgon!

Ja, då var det dags att vakna, har jobbat inatt, därför denna sovmorgon. Nu ska jag skriva lite på seminariet innan det är dags att åka ner till skolan och träna KTC.
Igår mådde jag piss hela dagen. Kändes som att jag hade typ 40 graders feber, så ont i kroppen hade jag, men det var ju bara vaccinet som spökade, så inget att bry sig om. Men måste säga att det var lite jobbigt att först jobba 7-16, och sen 21.15-7.15. Gick på full dos alvedon hela dagen, för att orka. Just nu känns det lite bättre, men tror att iprenen jag tog imorse fortfarande verkar lite, men har jag tur så börjar det ge sig lite. *Hoppas, hoppas*

Imorgon ska jag äntligen åka hem! =) Ska bli så skönt att bara vara hemma, ska viserligen plugga en del, men det känns som att det inte gör så mycket, ska bara vara så skönt att få vara hemma lite. =)

Nej, plugg var det... Måste försöka hitta lite motivation bara, vilket inte är det lättaste när man känner sig vissen. =(

Ha en bra dag! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0