Helgen kommer, helgen försvinner snabbt

Ja, då är det återigen söndag, har inte riktigt fattat att det har varit helg, och nu är den snart slut. Fredag kvällen ägnades först åt tacosätande och film med Simon, innan det var dags att åka till jobbet. Jobbet gick bra, ända fram till runt 3 tiden då jag började må fruktansvärt illa, det höll i sig ända till morgonen. Skulle jobbat lördag natt också, men sa ifrån den. Så nästan hela dan igår tillbringades i sängen, mådde inge vidare, även om illamåendet släppte framåt dan. Var lätt febrig och kände mig jättekonstig. Vi skulle ha förfest med styrelsen igår, men kände verkligen inte för att festa. Gick dock över och var social en stund, men när de andra drog vidare vid 21 så gick jag hem.
Blev film med Simon i soffan istället, mysigt det med. Såg först Flyga Drake, den var ok, är lite besviken, för boken är ju så himla bra. Men var lite väntat också, en svår bok att göra en bra film av. Sen började vi titta på Grabben i graven brevid, men somnade rätt snabbt, så tittade klart idag.

Nu sitter jag här vid datorn, borde egentligen plugga, men har ingen riktigt motivation till det. =P Mår dock mycket bättre idag, så det känns skönt. Ska iväg och jobba på Hud och Plastik ikväll, 14-22, så borde sätta fart med pluggandet om jag ska hinna nåt innan det är dags att åka =)

Javisst ja, förra helgen var vi iväg på kryssning, det var riktigt lyckat. Festen slutade för våran del framåt halv 6 eller nåt. Träffade en massa härliga människor. Lägger in bilder nån dag!

Ha en trevlig söndag!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0