Influensavaccin

Kolla den här:

http://na.se/nyheter/2.2503/1.640713-vaccinet-ar-slut


Här stod vi i kö, men som tur är så var vi så smarta så att vi var där tidigt. De skulle börja vaccinera kl. 14, vi var där 13.30.. och ändå kom vi inte in fören närmare 15... så mycket folk var det.. och då var vi ändå där tidigt, när vi kom ut så var kön enorm, och ändå hade de då börjat säga till folk att vaccinet inte skulle räcka.

Men nu är jag vaccinerad iallfall. Har inte kännt så mycket av det än, mer än att jag haft en fruktansvärd huvudvärk, men det är ju inte säkert att det beror på det...

Har även ikväll varit på ordförande möte... det är alltid trevligt. Roligt och intressant att höra vad dom gör i de andra sektionerna, och hur de löser olika saker. Känner att allt är lite rörigt i våran sektion än sålänge, men känns ändå som att vi börjar få lite ordning! =)

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen en stund med en av kursböckerna, innan det är dags att sova. Är sjukt trött, och imorgon ska jag gå upp tidigare än på mycket länge. Börjar 6.45 nere på USÖ, jobbar till 16.00, sen är det bara hem och vila en stund innan det är dags för nattjobb! Blir mycket pengar iallafall! =)

Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0