Klarade KTC

Så himla skönt, fick besked idag om att jag klarat KTCn, det var riktigt skönt. Nu kan jag släppa det där. Nu blir att plugga till tentan på fredag istället, men känns som att man har rätt mycket tid till det, en hel vecka som är vikt till tentaplugg... och tänkte ägna en del tid i helgen åt att plugga också! =)

Var ner på stan idag och köpte en skärmaskin, så nu går det lite lättare när jag ska skära till papper till scrapbookingen, så blir nog att göra lite julkort i helgen också, är ju så roligt! =)

Var för en stund sen och hämtade gullungen Molly, hon har sprungit runt och busat en stund, och nu är ligger hon i sängen. Hon har fått välling och jag tror att hon sover! Blir en mysig helg! <3

Nej, ska gå ut i köket och se om Simon vill ha nån hjälp med maten, vi ska äta tacos! =) Sen så ska jag börja skriva på ett CV, har ett sommarjobb på G, mitt drömjobb! Gäller bara att hålla tummarna att det håller hela vägen!

Ha en trevlig fredagskväll! <3

Kommentarer
Postat av: Millan

Vad för jobb?

2009-11-28 @ 01:19:43
Postat av: Cecilia

Berättar när det är klart! =)

2009-11-28 @ 16:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0