Pedagogiskt seminarie

Min födelsedag igår var toppen, väldigt lugn och trevlig. God mat och fina presenter, plus en massa samtal, tänk vad många som kom ihåg mig, inte illa! =)

Idag är det seminarie som gäller, är i princip klar med uppgiften, så då är det att börja plugga inför KTC imorgon som gäller. Jag vill verkligen inte göra KTC imorgon, är så rädd att jag ska kugga igen, känner mig verkligen illa till mods inför det där, inte för att jag inte tror att jag kan det, utan mer för att jag tycker att det är en väldigt jobbig situation. Aja, är bara att gå dit och få det gjort och hoppas på det bästa! Jag hoppas att jag får en annan lärare den här gången, för jag gillar verkligen inte henne jag hade förra gången.. men men, bara att göra det bästa av det.. det enda jag inte vill ha är blod, är så mycket att komma ihåg, plus att Josefin gjorde en jättebra redovisning av blod förra gången, men ändå så kuggade hon, skit skumt!

Nej, ska göra det sista på uppgiften, sen äta frukost och sen bär det av ner till skolan.

Ha en bra dag allihop! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0