Tok unge!

Ja, hon hade somnat när jag slutade skriva igår, men sen lagom när jag och Simon skulle gå och sova vid 23 typ så vaknade hon, jättepigg. Låg säkert i sin säng och pratade och skrattade i typ en timme, minst. För hon var fortfarande vaken när jag somnade, men hon var ju nöjd och glad iallafall, och hon kommer ju ingenstans då hon sover i spjälsäng fortfarande... =)
Sen sov hon ända till halv 8 imorse, duktig flicka!!

Igår tittade vi på Idol, Mariette åkte ut, synd tycker jag då hon är något eget. Hon kan bli en riktigt stor stjärna!

Just nu håller jag på och bakar lussebullar, väntar på att de ska jäsa klart så jag kan grädda dom! Sen blir det lite lunch och sen tänkte vi ta bussen ner till willys och blomsteraffären. =)


Kommentarer
Postat av: anne

ååh vad gott med lussebullar :D

2009-11-28 @ 12:26:26
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0