100 frågor

Claire hade gjort detta, och eftersom jag har extremt tråkigt, så tänkte jag, varför inte =P





1. Hur gammal är du om fem år?
28år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Molly! =)

3. Hur lång är du?
170 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Pippi på de sju haven ;)

5. Vem ringde du senast?
Helena på jobbet

6. Vem ringde dig senast?
Claire

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Perfekt :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på situation

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Påskafton

11. Vilken ögonfärg har du?
blågröna

12. När vaknade du i dag?
Första gången kl. 8, andra gången 11.05

13. Vilken är din favoritjulsång?
Mer jul

14. Vilken är din favoritplats?
Hmm, den var svår..

15. Vilken plats föredrar du minst?
vet inte..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
antagligen i Sverige, med hus och barn. =)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörker och känslan av att vara ensam

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Molly som flög på mig imorse

19. Hur stor är din säng?
160

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 st

23. Hur många landskap har du bott i?
3 st, Södermanland, Dalarna och Närke.

24. Vilka städer har du bott i?
Malmköping (om det räknas som stad;)), Falun, Zurich och Örebro

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor

26. Är du social?
Ja, det tycker jag väl

27. Vilken är din favoritglass?
Cornetto eller Calippo cola

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Hmm, princesstårta eller glass med hallon

29. Tycker du om kinamat?
Ja, mycket!

30. Tycker du om kaffe?
Nej, äckligt =P

31. Vad dricker du till frukost?
juice eller vatten

32. Sover du på någon särskild sida?
Höger

33. Kan du spela poker?
nej, inte någe vidare

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja

35. Är du en beroendemänniska?
Absolut

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja

37. Vill du ha barn?
Självklart! =D

38. Kan du några andra språk än svenska?
Ja

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, aldrig

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Olika från gång till gång

41. Vad spenderar du helst pengar på?
resor

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Greys

44. Kan du rulla med tungan?
Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner?
svårt

46. Sover du med gosedjur?
Kan väl hända, men inte så ofta ;)

47. Vad har du för ringsignal?
Amy Macdonald-This is the life

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jag tror inte det

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min träningsdagbok

50. Flirtar du mycket?
Händer väl ;)

51. Kan du byta olja på bilen?
Har blivit visad en gång, men är inte säker på att jag kan :P

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ja =/

53. Vilken var den senaste boken du läste?
I valet och kvalet

54. Läser du dagstidningen?
Väldigt sällan, gjorde det alltid när jag bodde hemma

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Har ingen bil, så svårt

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Jobbanteckningar

59. När var du i kyrkan senast?
Oj, det kommer jag inte ihåg

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Vet inte

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en eller två nätter

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min älskling bjöd på frukost på sängen sista morgonen innan han åkte till Norge

63. Vad lyssnar du på just nu?
Helt tyst i lägenheten

64. Har du varit med i tidningen?
Ja

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Bläckfisk

66. Vem såg dig naken senast?
Simon, såklart ;)

67. Vad är det för färg på din tandborste?
rosa

68. Hur imponerar man på dig?
Överraskningar imponerar alltid ;)

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen
Pappa

70. Har du någon piercing?

Nej

71. Din största vinst?
Mitt liv

72. Civilstånd?
Upptagen

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook, blogg, bloggkoll, hotmail, oru.se

74. Är du fåfäng?
Ibland

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Ja, rätt ofta

76. Hur gammal är din pappa?
46

77. Vilket är ditt drömjobb?
Sjuksköterska

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Resa jorden runt

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Kanin

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag har sprungit Stockholm Marathon 2 gånger, fick gå ut ur klassrummet på lågstadiet när klassen tittade på bröderna lejonhjärta för att jag tyckte det var läskigt, samt har fått IG i eng. B

81. Svär du ofta?
Nej, men det händer

82. Sverige när det är som bäst?
På landet på sommaren

83. Kan du åka slalom?
ja, skapligt

84. Vad har du ätit i dag?
1 tallrik risgrynsgröt, rester av tacos sen igår och lite godis

85. Vad har du för utbildning?
Om en termin, Sjuksköterska

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Vet inte...

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Mina stora lår

88. Vilken är din bästa egenskap?
Positiv

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Kort stubin

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Är fruktansvärt ointresserad av historia

91. Saknar du något?
Min älskling! <3

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Nej, men roligt ändå!

93. Vad gör dig ledsen?
Lögner, falska personer, krig m.m

94. Vad gör dig glad?
Positiva människor, vackert väder, Simon!

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Jobba

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Jag gör aldrig knasiga saker, inte som jag tänker berätta om iaf :P

98. Vad har du för laster?
SOCKER

99. Vem är din förebild?
Min mamma och pappa

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Äta, sen åka och jobba

Någon annan som känner sig sugen att svara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0