Fullt upp

Känns som att de senaste dagarna har gått jättefort, bara försvunnit.

Även i söndags så vaknade Molly vid 6, men denna gång så var det Simons tur att gå upp. Tyvärr så var han inte lika hänsynstagande som jag, utan lekte med Molly innan, så blev inte riktigt nån mer sömn, innan det var dags att gå upp vid halv 8. Gav Molly lite frukost, sen var hon supertrött och jag la henne i hennes säng, hon somnade bums. Frågan är ju bara varför hon ska upp så tidigt att göra?!?! ;)

Sen bar det iväg till praktiken, var där till 14 ungefär, sen blev det en rätt lugn em. Idag har det varit praktik igen, 7-15.30. Påvägen hem så stannade jag på universitetsbiblioteket och lånade en bok om bipolärsjukdom, som min handledare tipsade mig om. Så den har jag läst nu sen jag kom hem, riktigt bra faktiskt. Har kommit hälften.

Håller nu på och tvättar, och jag och Simon skulle se film innan han ska åka till jobbet, men han somnade, trevligt sällskap va?!?! Haha.. Sen vid 22 när tvätten är klar så är det sovdags, för även imorgon så ringer klockan strax före 6, suck!

Nej, ska fortsätta läsa lite i boken, innan jag ska väcka min älskling! Känns tråkigt att han ska jobba nu när han väl är hemma, men han behöver ju verkligen pengarna, då han inte fått lönen från norge än, så är väl bara att bita ihop.

Ha en bra kväll! =)

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0