Glad Påsk!

Hoppas att alla har en mysig påsk, det har iallfall jag! Igår började jag dagen med att springa långpass, blev 22km. Dock var det trötta ben, plus att jag ganska tidigt fick väldigt ont i knäna, så sista halvtimmen gick jag mer eller mindre hela tiden. Känns tråkigt att knäna inte vill som jag vill, så på tisdag blir det att ringa vårdcentralen för att få knät undersökt.

Sen på em kom mamma och pappa på besök och medans pappa var ute på en cykeltur, så fixade jag och mamma med påskmiddagen! Blev en trevlig kväll med god mat, lite vin och öl, godis och frågespel. =)

Idag skiner solen och det är riktigt varmt och skönt ute, så pappa och jag började dagen med att springa/jogga en mil, var riktigt härligt! Nu har mamma, pappa och Fredrik åkt till Malmköping för en ny påskmiddag, medans jag och Simon blir kvar hemma, för vi ska jobba inatt. Just nu håller Simon på att fixar med cykeln på balkongen, och sitter här och degar lite.. ska ta och vila en stund tror jag, om jag ska orka med natten som kommer. =) Sen imorgon ska vi till Simons pappa och äta påskmiddag, så blir inte att sova sålänge, så är nog bra att vara utvilad idag!

Ska ta ioch plugga lite idag också, har en föreläsning kvar att lyssna på, vore skönt att ha den gjord, så att jag kan ägna mig åt att plugga på måndag sen!

Ha en fortsatt trevlig påskhelg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0