Kväll på psykjouren

Kom hem för en timme sen ungerfär, och ikväll har vi haft rätt mycket att göra, har kommit ganska många patienter. Känns väldigt bra faktiskt, roligt när det händer något, tiden går så väldigt mycket fortare då! =)
Hittade även ett etiskt dilemma till min rapport, så känns bra att vara igång med den också, eller ja, igång och igång. Men jag har iallafall ett ämne att skriva om, så nu är det bara att sätta igång!

När jag kom hem blev det lite mat och mys med älsklingen framför tvn, och nu väntar strax sängen. Är väldigt, väldigt trött, och imorgon måste jag gå upp senast 6, då jag måste åka absolut senast halv 7, för att slippa stressa ihjäl mig.




Sen imorgon kväll så ska vi äntligen premiärgrilla, det ska bli underbart! =) simon skulle nog åka förbi bolaget imorgon också, så att man kan få sig en kall öl till maten, det känns som att det hör till grillningen. Och på onsdag börjar jag inte fören halv 2 =)



Nu blir det sängen! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0