Ny design?!?!

Skulle verkligen vilja göra om på min bloggsida, finns bara ett stort problem, jag är komplett värdelös på det! Så behöver någons hjälp, säg till om ni har lust att hjälpa mig! Claire har lovat att hon ska hjälpa mig,  tyvärr så har vi så mycket att göra jämt, så svårt att hinna med. Men blir kanske lite lugnare nu under praktiken!


Nu blir det iallafall sovdags för min del, är helt slut. Måste kurera mig om ja ska orka helgen, för det är ju tjällossningen, har ju betalat och allt, så vore ingen bra tajming att bli sjuk nu. Men framförallt så vore det väldigt dumt att bli sjuk inför praktiken som börjar på tisdag, så känner jag mig hängig i helgen så blir det att vara hemma och vila. Inte värt att festa hela helgen om det gör att jag missar en massa på praktiken.. =/

Men som föräldrarna alltid säger, bästa medicinen mot förskylningar är att sova, så bara att krypa ner under täcket och läsa lite innan det är dags att släcka lampan!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0