snart över...

... för denna gång. Näst sista tentan för denna termin. Är osäker på om jag kommer klara den, gör jag inte det så blir det omtenta, då har jag 2 tentor kvar denna termin. Är trött på att lösa tråkiga saker, vill ha intressanta kurser som påminner en om varför man valt att läsa till sjuksköterska. Ser mycket fram emot nästa teoretiska kurs, då vi ska läsa Barn och Ungdom! =) Äntligen en intressant kurs!

Men först är det 4 veckors praktik som gäller, det är välbehövligt, att få göra nåt annat än att sitta i skolbänken.

Fick nyss ett oväntat besök av Claire och Molly, det var trevligt! De ville titta på våran nya soffa och säng och betyget var: Jättefint! Och vi är ju verkligen nöjda, det blev jättefint i våran lägenhet, nu vill jag köpa en ny hylla och vitrinskåp också, och en ny tv, sen är jag HELnöjd =)

Nu ska jag sätta på mig ett par jeans och ta cykeln till Claire!

Snart är det HELG! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0