Sol idag med! =)

Var rätt härligt att vakna vid halv 1, och se att ute lyste solen. Har dock inte orkat mig ut än, men det kommer väl. Måste iallfall gå till centrum och posta ett brev och en film. Men först ska jag ta tag i lite städning, vore rätt skönt att få det gjort. Och det som är så bra är att det i princip bara är att damsuga, för  för en gångs skull så är det inte stökit i våran lägenhet! =) Är ju så mycket roligare att hålla rent och snyggt nu när vi har nya möbler =)

Imorgon är första dagen på praktiken, ska vara där klockan 13 imorgon, och sen jobba till 22. Det blir nog jättebra! Men måste säga att jag är nervös =P Men det är man ju alltid inför första dagen på praktiken, men det kommer gå strålande tror jag =) Kollade precis upp vart P-huset låg, så nu har jag koll på det också! =)

Nej, ska ta och sätta lite fart, så man får någonting gjort idag! =) Fick förresten nyss reda på att jag klarade den tentan vi hade för 3 veckor sen, den i psykiatri, geriatrik och palliativ vård. Det var skönt att höra, en sak mindre att tänka på nu =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja lite nervös ska man vara ;) lycka till med praktiken imorgon gumman!

2010-04-12 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0