Solen skiner idag!

Ja, äntligen är solen tillbaka, det tycker jag om! =) Dock har jag inte riktigt tid att gå ut, då jag har en massa plugg att göra. Det är nackdelen med praktik, man får ju alltid en massa uppgifter man måste göra under tiden man är ute. Men samtidigt så gör ju det att man lär sig mera, att man tar sig tid att faktiskt reflektera över vissa saker, och det är bra. Jag får se så mycket på min praktik,  mycket saker som är väldigt tragiska, men tyvärr så är det väl så livet är, och jag tror att det är nyttigt att få se sånt också!

Nu sitter jag iallfall vid skrivbordet, min älskling ligger och sover i sängen bakom mig, han ska sova en drygt timme till, sen ska jag hoppa på han! =) Hahaha, nej, ska vara snäll. :) men väckas ska han då iallfall.

Måste verkligen sätta fart och få nånting gjort nu innan vi ska hämta barnen, men det är så himla tråkigt, så känns lite tungt. Eller egentligen så är det inte tråkigt, vet bara inte riktigt hur jag ska komma igång. Hittar inget bra om bipolärsjukdom i mina böcker, och lärarna säger ju att man inte får använda sig av google. =P Kanske kan hitta någon medicinsk sida som jag kan kika på, även om inte det är så populärt. Men lite infomation måste jag ju ha! =)

Dags att sätta fart då, måste gå och handla också innan barnen kommer. Vi var och handlade igår, men glömde hälften =P

Hoppas att ni får en bra dag i solen. Jag hoppas att solen håller i sig till eftermiddagen, så att vi kan vara ute lite när vi har hämtat barnen! =)

Kramkram


Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0