Tjällossningen, dag 2

Ja, igår var det ännu en dag på tjällossningen, och det var dagen då tävlingarna ägde rum. Tyckte vi lyckades väldigt bra, men vann gjorde vi tyvärr inte =P 
Riktigt, riktigt kallt var det iallfall, så när tävlingarna var avslutade så köpte vi pizza och åkte hem till Claire. Tittade på film, sov en stund (iallfall jag ;) ) innan det var dags för sittning. Var riktigt god mat och trevligt sällskap, så var lyckat. Sen hade jag och Claire bestämt att vi skulle gå hem direkt efter sittningen, då vi inte alls kände för att festa, med tanke på att vi går ut på 4 v praktik nu i veckan som kommer.  Men blev bjudan på några öl, så blev kvar ett par timmar, men det var härlig stämning, och vi var ändå hemma före 12, så en alldeles lagom kväll!

Somnade typ vid ett, och sov till halv 12 idag, så är för första gången på länge riktigt utvilad, känns riktigt bra! =) Så idag blir det en lugn dag, men en liten träningsrunda, städning och sen godis och film i soffan. För sen vid 21 ska jag till jobbet för en jobbnatt. =)

Nej, ska ta och ta mig i kragen och sticka ut och springa innan solen försvinner :P

Hoppas att alla har haft en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0