En hund till låns

Fan, jag som ska cykla till jobbet, och nu öser regnet ner. Är ju dock en liten stund kvar, så håller tummarna att det ska sluta.

Har faktiskt fått en hel del gjort på em, har duschat, städat, handlat, lagat mat, påskpyntat, och ja.. iallafall tittat lite i böckerna..  Sitter med dom nu =)

Molly är här ikväll, då Johan och Claire är på middag. Ska lämna henne nu när jag åker till jobbet. Mysigt med lite sällskap. Och hon har blivit så väldigt gosig, inte alls så hetsig längre, utan är väldigt nöjd med att bara ligga i knät och gosa. Nu sitter hon under mitt skrivbord, hon blev rädd för regnet, det slår så hårt mot taket. =/

Nej, ska läsa lite till i böckerna, innan jag måste gå!

Ha en trevlig kväll! Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0