Möte på jobbet + smörgåstårta

Sitter nu med den där seminarieuppgiften, har lite svårt att komma igång. Vet inte riktigt vad det är dom vill ha, och hur i hela friden jag ska kunna skriva 2 A4 sidor med detta, men brukar gå bra när man väl kommer igång. Brukar vara svårast att fylla den första halvan av första sidan, men sen brukar man istället skriva för mycket. Får väl se hur det går. =)

Har varit på möte på jobbet idag, om bemanningsenheten, som jag redan varit på en gång, på ett annat jobb. Så var ju lite onödig, speciellt när det betydde att jag missade en bra föreläsning. Men fick smörgåstårta iallfall, så ska inte klaga för mycket! =)

På onsdag ska vi ha Fabian, tänkte gå till badhuset och bada, och mysa lite på kvällen. Längtar faktiskt efter honom, var länge sen han var här. Sen ska han sova här, blir mys! <3

Nu ska jag ägna mig åt seminarieskrivande, och sen blir det mat och film. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0