Nyvaken

Ja, då var ännu en dag bortsoven, känns lite dumt när man vaknar klockan 15, pigg och full av energi och skulle vilja göra saker hela dagen lång. Så är det bara en halv dag kvar :P hehe, men får se till att jag gör saker dom timmarna som är kvar, sen så ska ja ju hålla mig vaken inatt också =)

Har precis vaknat och sitter vid datorn och hänger lite. Ska strax ta och äta lite frukost, duscha och sätta fart. =)

Har ju omtenta på måndag som jag inte har pluggat så mycket alls på, men är inte så orolig faktiskt. Kanske är det som är det farliga, att jag inte oroar mig så mycket.. ;) Men är bara 1/4 av tentan, och känns som att det inte borde vara så svårt att lära in..och tror också på att en del saker har sjunkit in sen  jag gjorde tentan. Men vi får väl se hur det går. Men tänkte att jag skulle ta med böckerna inatt och plugga lite =)

Sen är det ju en annan bra sak inatt, vi ställer ju om klockan, så vi behöver bara jobba 9 timmar, wiiie! =)

Nej, nu ska jag sätta fart! =) Hoppas att ni har en bra lördag! =)


Kommentarer
Postat av: Simon

ni tjänar på det ja :P själv förlorar jag en viktig timma att sova, men snart komma hem till dig igen hjärtat, men först sak du klara tentan =)

2010-03-27 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0