Skrivkramp

I motsats till dagen igår så har den här dagen varit fylld med plugg, har lyssnat på de här eländiga webföreläsningarna vi har.. bara 2 kvar nu :P Har dock fått skrivkramp, så dags för en välförtjänt paus. Borde ge mig ut och träna lite, tanken var att jag skulle springa långpass idag, men min kropp känns inte riktigt pigg, så får ta det en annan dag i veckan istället. Så blir ett lite kortare pass istället, får se hur kroppen reagerar när jag kommer ut.

Mitt o brorsans panikpluggande igår hade gett resultat, han ringde imorse och sa att tentan gått mycket bra! =)

Imorgon ska jag och Simon gå på bio med Leo, vi ska se draktränaren, den är i 3D. Ska bli coolt! Och leo blev superglad när vi frågade om han ville följa med! =)

Ska ta och lägga mig på sängen 20 minuter sen ta mig i kragen och ta mig ut och träna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0