VÅR

Ja, nu verkar det som att våren äntligen har kommit. Visserligen så har vi fortfarande en halvmeter med snö, men solen skiner och det är riktigt varmt och skönt ute. Och fortsätter det så här så är snön snart borta. =) Visst, vintern har varit toppen, uppskattar verkligen det här om man jämför med förra vintern då det var regn och slask HELA vintern. Men nu är det faktiskt snart mitten av mars, och nu vill jag ha vår! =)

Sitter och pluggar nu, skriver på det där eländiga seminariefallet, men jag börjar faktiskt se slutet nu, på denna uppgift iallfall, har en massa andra som väntar också, men det här är det ända som ska lämnas in. Har varit ute och sprungit 7 km, det var skönt, även om solen inte ville visa sig fören jag typ var klar med passet.

Vid halv 3 så ska vi gå och hämta Fabian, han ska sova här inatt. När vi hämtat honom så ska vi gå och bada, det blir mysigt!

Nej, nu ska jag skriva klart det där fallet.. Sen blir det ut i solen för att gå till dagis! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0