Back to normal

Godmorgon alla fina!

Måndag morgon igen, trött som bara den är jag och just nu är jag ganska glad att jag inte börjar fören kl 11. Fast skulle egentligen jobbat kväll, men bytte eftersom det idag är AW, och då är det ju roligare att sluta 19, för då hinner jag ju vara med en stund iallafall. Och jag har bytt till kväll imorgon så jag får iallafall sova ut.
Nu märks det att sommaren börja lida mot sitt slut för denna vecka kommer väldigt många tillbaka från semestern, och hela denna vecka och nästa är vi väldigt mycket folk, så blir nog en rätt lugna veckor på jobbet. Och det är rätt välbehövligt efter sommaren, men samtidigt får man inte vara för mycket folk, för då blir det bara rörigt. :)

Nu ska jag strax ta och plocka ihop mina saker och bege mig mot jobbet. Har haft en riktigt härlig helg och samlat en massa energi tillsammans med mina fina vänner! Superroligt att ni kom! :)

Den här veckan börjar med en massa jobb, men avslutas med en weekend i Falun. Och förhoppningsvis en ledig fredag tillsammans med fina Linda!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0