Halva veckan gjord

God kväll!


Som vanligt är jag helt slut när klockan börjar närma sig 21, förstår inte hur man kan vara så trött hela tiden. Igår somnade jag ju före 22 så fick ju sova nästan åtta timmar, det borde väl räcka.. men är väl så att man låg lite back från nätterna innan. Får väl ta och försöka sova tidigt ikväll också, för så trött orkar jag inte vara nå mer nu. Slocknade i soffan när jag kom hem från jobbet idag, skulle bara sova 20 minuter, men blev visst 45, men är ändå supertrött nu, så gjorde nog ingen skada. :P

Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt!! Sovmorgon blir det dock inte då jag klockan 9 ska vara nere på stan och äta hotellfrukost tillsammans med Sofie och Karolina från jobbet. Känns som en mycket härlig start på en ledig dag! Och efter det när Sofie beger sig till jobbet (hon börjar 11) så ska jag åka ut till Linda och tillbringa resten av dagen där! Verkar som att det kommer bli en mycket bra dag alltså! Man behöver verkligen såna dagar när man väl är ledig!
Sen är det jobb fredag, lördag, söndag som gäller, och det käjnns inte så jobbigt faktist. Är ju roligt på jobbet så gör inte så mycket att vara där, även om det är helg. =)

Ikväll har mitt hjärta bakat annanaspaj till kvällsfika, vilket uppskattades väldigt mycket! Speciellt då jag hela dagen varit väldigt godissugen! :)



Nej, nu blir det lite slappande med en bok i soffan innan sovdags! Håller på att läsa om Harry Potter böckerna, och har nu kommit till den 3e. Älskar verkligen de böckerna, så kände att det var dags att läsa om dem, nu när man sett alla filmer! :)

Ha det så bra!

// Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0