Krasslig

Känner att uppdateringarna inte är på topp, men dagarna går så fort så jag hinner knappt med. Och de sista dagarna har tillbringats på jobbet, så har inte heller funnits så mycket att skriva om.
Jobbade natten mellan söndag och måndag, och sen sov jag endast några timmar eftersom jag bara skulle jobba en natt. Blev dock ändrade planer när de ringde från jobbet vid 14.30, så åkte in och gjorde ett kvällspass också. Ni kan ju förstå att jag var lite trött när jag kom hem igår kväll. :P
Och resultatet av det blev att jag vaknade upp sjuk imorse. Ont i halsen och allmänt hängig. =/ Har dock varit till Malmköping idag för att lämna bilen på verkstan, tillbringat några timmar hemma hos farmor och farfar och sen åkt hem. Resten av kvällen har spenderats i soffan.

Ska snart äta lite kvällsfika, älsklingen min har bakat bröd under kvällen. Sen ska jag försöka sova tidigt ikväll och hoppas på att jag mår mycket bättre när jag vaknar imorgon! Ska jobba imorgon natt, så måste bli frisk! :)



Ha en fortsatt trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0