Lediga dagar

Ber om ursäkt för några dagars frånvaro här på bloggen. Har haft fullt upp med att njuta av de fina sommardagarna som varit. Ska snart åka till jobbet för en natts jobb, men tänkte först ge er en liten uppdatering från de senaste dagarna som har passerat.

I onsdags efter jobbet vvar jag ner till stan för en fika med Sofie och Karolina från jobbet. Var på Tingsgården som var ett jättemysigt fik som jag flera gånger sett och tänkt att det såg mysigt ut. Efter fikat så gick jag och Karolina vidare till HåPés där vi tog ett glas vin tillsammans med Annalena och Hanna. En jättetrevlig eftermiddag och kväll blev det!

torsdag morgon så blev det först jobb, och sen styrde jag bilen mot Falun. Var jätteskönt att komma hem, var ett tag sen jag var hemma nu, så är glad att jag lyckades byta så att jag kom iväg.

Fredagen spenderades i solen i mina föräldrars trädgård. De jobbade så jag ägnade tiden åt att klippa gräset, tvätta min bil och åt att ligga i solstolen så klart. Kvällen bjöd på grillat, gott vin och kortspel.

Idag var jag på em tvungen att styra bilen hemåt igen eftersom jag jobbar inatt. Man vänjer sig så fort åt att vara ledig, så känns rätt tungt att jobba igen, men veckorna går snabbt och det är på måndag endast 5 veckor kvar till min semster :) Underbart ska det bli!

Nu ska jag ta och värma maten som min älskling lagat åt mig, och sen måste jag nog ge mig iväg.. Hoppas på en skapligt lugn natt på jobbet, trots att det är Å-fest i Eskilstuna denna helg.

Skriver nog mer imorgon när jag vaknat :)

Vad har ni för er i helgen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0