Myskväll

Jag har hela dagen gått runt med känslan att det är fredag. När jag var påväg hem från jobbet så slog det mig att så inte alls var fallet, utan att det redan är lördag. Helgerna blir lite konstiga när man jobbar. Men ikväll blir det helgmys på hög nivå. :)
När vi förra fredagen hade varit förlovade i ett år så sågs vi inte så mycket alls, så så mycket firande blev det inte. Det var vi igen ikväll med god mat och mousserande vin! Sen blir det nog lite film i soffan! <3

Imorgon ska jag slappa hela dagen, för imorgon kväll så vankas det nattjobb igen. Ska försöka mig på någon form av träning också, vet dock inte riktigt vad än :) Sen hoppas jag såklart på att det blir lika fint väder imorgon som det varit idag, för några timmar ute i solen skulle inte sitta helt fel! Känner att den här sommaren har bjudit på alldeles för lite solande för min del. Det har ju varit rätt fint väder i sommar, men jag har jobbat lite för mycket för att hinna njuta av den. :) Men jag hoppas stenhårt på några fina veckor nu i september, och sen självklart hoppas jag på fyra dagar med 30-gradig värme i Barcelona! Vore helt underbart och ett fantastiskt avslut på den här sommaren! :)

Nu ska jag hjälpa hjärtat med det sista inför maten.

Hoppas att ni har en härlig helg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0