Torsdag

Då var min lediga dag snart till ända, men det har varit en bra dag, så jag ska inte klaga! Klart att det hade varit skönt med flera lediga dagar, men det kommer det med. Först är det en jobbhelg som gäller!

Började som jag skrev igår dagen med att äta hotellfrukost på stan med Sofie och Karolina! Var riktigt god mat och jättetrevligt att bara sitta och snacka ett par timmar! Mer sånt tack!
Efter frukosten åkte jag ut till Linda och spenderade resten av dagen med henne! Blev en massa snack, och en del mys med hennes goa barn. Lika underbart som vanligt!

När jag kom hem och vi hade ätit middag så drog jag igång en storstädning! Är så skönt att ha det gjort nu. Jobbar ju imorgon kväll, och är skönt att slippe göra det imorgon fm. Så då blir det först lite sovmorgon, och sen en träningstur!

I den första av mina två semesterveckor tänker jag spendera några dagar i Örebro. Finns några personer jag saknar väldigt mycket som jag tänker hälsa på <3

Nej, nu blir det sängen, är som vanligt trött :)

Vad har ni för planer för helgen?

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0