1:a Juli

Ny månad igen nu då, jag förstår inte hur tiden kan gå så fort, jag hinner verkligen inte med. Den 7:e har jag jobbat på akuten i 5 månader, och tiden har verkligen gått fort. Mycket är fortfarande nytt och man inser ofta hur mycket man inte kan, men allt är fortfarande fantastiskt roligt. :)

Igår hade vi afterwork och det var jätteroligt att träffa alla utanför jobbet, och hinna prata med varandra, för det hinner man väldigt sällan på arbetstid. Hoppas på en repris snart :)

Idag tog jag en rejäl sovmorgon! Nu äter jag lite frukost och ska snart göra ett städryck innan jag ska spendera kvällen på akuten :) Även imorgon blir det några timmars jobb då jag har tagit på mig ett extra pass, ger fina pengar! :)
Imorgon kväll får vi besök av Simons två barndomskompisar och deras respektive, ska bli trevligt. Var väldigt länge sen han träffade någon av dem, så han ser mycket fram emot det :)

Nej, dags att sätta fart, bara 1.5 timme kvar tills jobbet kallar :)

Vad har ni för planer för helgen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0