Besök hos frisören och resultatet av IKEAbesöken

Idag efter jobbet så åkte jag direkt till frisören då det äntligen var dags att klippa sig. Har väntat alldeles för länge vilket resulterade i att mitt hår var otroligt slitet och frisören var då tvungen att klippa rätt mycket.. Lite för mycket enligt mig, håret blev riktigt kort. Tror att det blev ca 15 cm till sist, och det märks verkligen. Var länge sen jag hade så här kort hår, och just nu känns det mest konstigt. Tyckte inte att det blev så snyggt, men vänjer mig säkert... och om jag inte gör det så växer det ju ut igen :)



Nu har vi även fått ordning på sakerna som vi köpte på IKEA. Skåpet till badrummet är ihopbyggt, och spegeln nu till hallen är upphängd. Vi blev riktigt nöjda med resultaten faktiskt :)





Nu blir det middag och en öl på stan med älsklingen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0